ب سلام به دوستای گلم....

ماهم به جمع باحال ترین بچه های فرزانگان میپیوندیم!!!!

بازم ساراجونم که هرجایی قراره یک اتفاق مهمو باحال بیفته این خانومی ما سردستشه و حرف اولو میزنه...منو بچه های دیگه هم قراره کمکش کنیم تا بترکونیم...

اها راستی دل همتون بسوزه این وب به اسم منه باوجود اینکه یک وب مشترکه بس که دوستام دوسم دارن..بقیه حسودی کنن...زبان درازیزبان درازی

من دلم به شدت برای دوستام تنگ شده برو بچی که اینجا میانو از بچه های مان لطفا بیاین باهم یک روز بریم بیرون آب طالبی بستنی بخوریم...

اها قابل توجه همه من 4روز دیگه تولدمه.. هر گونه کادو نقدی و غیر نقدی شمارا پذیرا هستیمخندهخنده

همتونو دوست دارم مخصوصا...... بابای

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 11 مرداد 1392برچسب:,

] [ 17:51 ] [ من و رفقا ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه