سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

سلام!!!

دست همتون بابته پستاتون درد نکنه مرسی ک اومدین!!!

میدونم که همتون مشکل داشتین اما بازم به خاطر وب آمدین ممنون!

عشقم من که بهت میگم دیگه تو گوش نمیدی!!!

هی میگی حالم بده بابا یه لحظه عکسمو بذاری جلوت حالت خوب میشه!!!

هانی جان بابت عروسی تشکر،لطف کردی که دعوت کردی و شرمنده که نتونستم بیام!!!

این دو هفته کلا مسافرت بودم اسه همین نیامدم وب  جاتون خیلی خالی بود خیلی خوش گذشت!!!

بچه ها ببخشید جریان این پسته که موضوعش سارا هست و نوشته چرا وقتی من هستم نمیای وب چیه؟!!!

کی نوشته؟!

وای مدرسه ها دیگه واقعا نزدیکن!!!

راستی ببعی جان نگران نباش تو این هفته هماهنگ میکنم بیای خونمون ببینیم حالت خوب میشه!



نظرات شما عزیزان:

ببعی!!!
ساعت11:50---22 شهريور 1392
سلام عزیزم!


اون پستو من دادم واسه تو !


کی بیام؟؟


نخ خریدم واسه دسبند!
پاسخ:خوبه نخاتو بیار ببینم

پاسخ:باشه !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 22 شهريور 1392برچسب:,

] [ 11:36 ] [ من و رفقا ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه