آخی...

آخی...

طفلکی من شما ها همش در حق من ظلم میکنین!!!

آخه اینم شد دوست برداشت به من میگه خودشیفته حالا شاید من خود شیفته باشم ولی کسی که میگه من عاشق خودمو

اینو اونم خود شیفته نیست یکمی مشنگه!!!!

اون یکیه دیگه میگه برنجارو شفته میکنی بابا من اشپزیم خوبه چرا اذیت میکنی؟!!!

اون یکیه دیگه هم یجوری میزنه تو ذوق آدم که آدم از زندگی نا امید میشه خوب خوشال نیستی ک نیستی!!!

اصلا من از همین الان باهمشون قهرم خیلی بدن اینا همشون حرفمو پس میگیرم خوش بحالتون که ازین دوستا ندارین دلم

سوخت!!!

من فقط با استایل دوستم دیگه هم وب نمیام!!!

همش منو شما ها اذیت میکنین!!!

گریهگریهگریه



نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت18:26---2 شهريور 1392
ببخشید خانومی قهر نباش حالا..

استایل که سارا؟
پاسخ:مریم


ببعی !!!
ساعت11:07---28 مرداد 1392
خیلی بدی !!! حالا فقط استایلو دوس داری دیه ؟؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب:,

] [ 17:22 ] [ من و رفقا ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه