سلام به همه ی دوستای گلم..

اول از دومینو میگم که کلی بهم خوش گذشته حق با ساراست مهم اول یا آخرشدن نیس مهم اینه که کنار همیمیمو قشنگ ترین لحظه های زندگیمونو تجربه کردیم..

من عاشق دومینوام فقط فقط به خاطر عشقم به دومینو که شرکت میکنم نه هیچ چیز دیگه..با وجود تمام شدن دومینو نمیدونم چرا بازم این همه درگیرم من از تابستون امسالم هیچی نفهمیدم همش درگیر بودم اینقدر خسته ام که دلم میخواد بگیرم تا اول مهر بخوابم...

و اما حرفای سارا و حانی:

اول اینکه کلی تعجب کردم وقتی دیدم حانی نوشته من عاشق زهرا و سارا وببعی اول فکر کردم مال ساراست چون زیرشو نونده بودم گفتم این خودشیفته عاشق خودشم هست واین خیلی خوبه که داره سعی میکنه احساساتشو به زبون بیاره اما وقتی دیدم نه مال حانیه خیلی بیشتر تعجب کردم چون تا حالا اینجور حرفایی ازش نشنیده بودم با وجود اینکه خیلی دوسش دارم فکر میکردم اصلا منو دوست نداره یعنی اصلا که نه ولی فکر میکردم دوسم نداره دیگه ولی با دیدن متنش فکر کنم باید توی طرز فکرم یک تجدید نظری بکنم..

خلاصه اینکه منم:

عاشق سارا و حانی و ببعیم

 

 



نظرات شما عزیزان:

ببعی !!!
ساعت12:07---28 مرداد 1392
دوست دارم !!

honey
ساعت22:25---27 مرداد 1392
فك كن سارا مظلوم باشه!!!!!!!

sara
ساعت17:16---27 مرداد 1392
ajab vazeyatiye ha ye ki dg y matni mizare man misham khod shifte!!!
akhe inam shod zendgi?!!!
man cheghad mazloomam!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب:,

] [ 13:21 ] [ من و رفقا ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه