دوستام!!!

دوستام!!!

این استایل و ببعی خیلی واسه من عزیزن خیلی خیلی خیلی خیلی واسم عزیزن جنت و زهرا هم که دیگه نیازی نی بگم همه میدونن که جونم به جونشون بنده!!!

همه میدونن من چقد به اینا وابستم!

من مدرسه رو فقط به خاطر اینا میرم اگه اینا نباشن مدرسه حال نمیده اصلا 3 تا دوست دیگه هم هستن که خیلی ماهن و تکه تکن هم با معرفتن هم خیلی مهربون که ساناز و دیبا هستنو یکیه دیگه هم بمبه!!!

یکی دیگه هم هست که مثه خواهرمه من بدون اون آب هم نمیخورم هر کاربخوام بکنم قبلش بهش زنگ میزنم بیاد با هم بکنیم!!!

خیلی خوبه که آدم دوستای خوبی مثه اینا داشته باشه دل همتون بسسسسسسسسسسسسسوزه!!!!

زبان درازیزبان درازیزبان درازیزبان درازیزبان درازیزبان درازیزبان درازیزبان درازیزبان درازیزبان درازیزبان درازیزبان درازیزبان درازیزبان درازیزبان درازیزبان درازیزبان درازیزبان درازیزبان درازیزبان درازیزبان درازیزبان درازیزبان درازیزبان درازیزبان درازیزبان درازیزبان درازیزبان درازیزبان درازیزبان درازیزبان درازیزبان درازی



نظرات شما عزیزان:

honey
ساعت22:30---27 مرداد 1392
آره راس ميگه بزغاله خيلي ماهه اما گاهي اوقات دچار تغيير هويت ميشه، ميشه گوساله!!!
پاسخ:حانی؟!!!! واقعا ازت ممنونم!!!


ببعی !!!
ساعت12:53---27 مرداد 1392
توهم دلت بسوزه! من بزغاله دارم!
پاسخ:اره بابا بزغاله که خیلی ماهه هر کسی این شانسو نداره که بزغاله داشته باشه!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب:,

] [ 11:24 ] [ من و رفقا ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه