گام اول!!!

گام اول!!!

میخوام یه چیزی بگم  اما اول دست قشنگرو به افتخارم بزنین!!!

شما بزنین بعد منن میگم چرا!!!

شله..شله..شله!!!

خوب بسه مرسی حالا دلیلش ک چرا گفتم واسم دست بزنین:

واسه این که بعد از ساعتت ها وب گردی در شب و زیر نور شمعی ک ذره ذره آب میشد و اندک نوری تولید میکرد من یاد گرفتم ک چجوری اون دسبند رو ببافم!

الان من به قدری خوشحالم که قادر به وصفش نیستم!

(البته هنوز کج وکوله میبافم اما آدم به امید زندست...به امید اینکه روزی که تو بافتش حرفه ای بشم!)

آهان یادم رفت بگم من دیگه از الان سفارش میپذیرم هرکی میخواد بگه من واسش میبافم !!!

منتها الان که خیلی ها تو نوبت هستن تا تابستون دیگه وقطت ندارم اما حالا شما اسمتون رو بگین من یادداشت میکنم!!!

چشمکزبان درازی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه