دلم تنگ شده...

دلم تنگ شده...

من این چند روز فهمیدم که چقدر هدف تو زندگی ادم تاثیر داره یعنی با تمام وجود این تاثیر رو حس کردم!

تو این سه روز من از خواب پا میشدم میرفتم کلاس و بعدشم میرفتم دنبال وسایل دومینو یا شهرداری برای هماهنگ کردن کارا یه لحظه هم وقت خالی نداشتم بعدشم که واسه تمرین دومینو همش منو تیمم با هم بودیم واسه تمرین اینقد درگیر بودیم که حتی وقت ناهار خوردن نداشتیم روز 4 شنبه من از ساعت8 صبح رفتم بیرون ساعت 12 شب رسیدم خونمون همش هم با بچه ها یا تو خیابون دنبال وسایل بودیم یا در حال تمرین هممون خسته بودیم اون قدر خسته میشدیم که از شدت خستگی و کمر درد و پا درد خوابمون نمیبرد اما اصلا این آزار دهنده نبود!

اما دیروز و امروز بیکار بیکار بودم اینقد که همش دنبال یکاری میگشتم که خودمو سرگرم کنم همش دراز کشیده بودم جلوی تاوزیون و کانال عوض میکنم!!!

حوصلم سر رفته بعد از اون همه مشغله الان احساس بی مصرف بودن میکنم!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 26 مرداد 1392برچسب:,

] [ 13:18 ] [ من و رفقا ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه