آهنگ!!!

آهنگ!!!

این آهنگ به مناسبت یاد آوریه روزایه خوش مدرسه ی!!!

ببعی و استایل و جانا میدونن من چی میگم مخصوصا اونایی که ضدحال میزنن و وسط حس من قطع میکنن آهنگو مگه نه؟!!!

من عاشق این آهنگ محسنم  تقریبا نصف کلاس این آهنگو یاد گرفتن از بس من خوندم!!!

مخصوصا از قسم خورده بودم اگه از تو جدا شم دیگه حتی یه لحظه تو فکرت نباشم!!!

وقتی این آهنگو میشنوم یاد جنت میوفتم اشکم در میاد!!!

وای دلم از همه بیشتر واسه جنت تنگ شده!!!

خیلی وقته ندیدمش!!!

من جنتو میخوامگریه

جنت جون بیا بغلم!!!گریه

من جنت و میخوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!!!

خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااواقعا دلم واسش تنگ شده یه کاری بکن خواهش میکنم!!!!!!

خواهش میکنم!



نظرات شما عزیزان:

ببعی !!!
ساعت13:00---27 مرداد 1392
اینقده خوشم میاد که وسط آهنگ قطعش کردن!



اوخی!!
پاسخ:اینم ازین دوستم میبینین؟!!!
پاسخ:تا حالاش که همه ی تابستون رو با هم بودیم!!! اما این یه ماه خیلی دلم برات تنگ میشه!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 26 مرداد 1392برچسب:,

] [ 13:1 ] [ من و رفقا ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه