چشمه ی هنر من الان داره قل قل میکنه!!!

چشمه ی هنر من الان داره قل قل میکنه!!!

سلام بچه ها امروز فهمیدم ک این دستبندایی ک همه دستشونه رو نمیخرن خودشون میبافن!

منم هوایی شدم برم یکی واسه خودم ببافم!

الان اینقد ذوق دارم ک رو زمین بند نمیشمو هی بالا پایین میپرم از صبح!

قراره امروز عصر ک رفتم کلاس زبان تو رته برم واسه خودم نخشو بگیرم ک ببافم فقط ی مشکل اساسی ک دارم اینه ک نمیدونم چه رنگی ببافم!

میخوام یه رنگه محشر باشه اما نمیدونم چه ترکیب رنگی خوبه میخوام در عین این ک رنگاش به هم میان با هم تضاد داشته باشن و خودشونو نشون بدن!

یکی کمکم کنه و بگه چه رنگی خوبه خواهش میکنم کمکم کنین!

البته هنوز یاد ندارم ببافم ها اما با کمال اعتماد به نفس دارم میرم نخ بگیرم!

تازه هنوز مدلشم انتخاب نکردم خلاصه تنها چیری ک میدونم اینه ک نخ لازم دارمو میتونم ببافم دیگه چیزی نمیدونم!



نظرات شما عزیزان:

شوکی
ساعت14:36---27 مرداد 1392
این دسبندهای مشنگی که منم تازگیا تو دست خیلا می بینم و نمی دونم قضیشون چیه و چرا همه مثل همن قضیه چرندی دارن. ولی به امتحانش می ارزه. با خواندن این پست شما مهربان تصمیم به بافتن چنین چیزی نمودم.

ای زیبا مثل وبت خیلی زیبایی(-:
پاسخ:اره عزیزم حتما این کارو بکن خوبه حد اقلش اینه که سرگرم میشی


ببعی !!!
ساعت11:52---2 مرداد 1392
سلام
ببین این قد مخ میترکونی من نگرانت میشم ها !!
نکن این کارارو !!!
آبی قهوه ای مشکی سفید
بنفش صورتی سفید فهوه ای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:دستبند,بافتنی,مدل,رنگ,تضاد,کلاس,,

] [ 14:22 ] [ من و رفقا ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه