honey

honey

بذارین یه عضو جدیدو بتون معرفی کنم!!!

منو و ببعی و زهرا رو که دیگه میشناسین اما حالا یه عضو جدیدم داریم که اسمش honey یه البته بگم که کاملا مستعار بوده و هیچ شباهتی بین این هانی ما و honey نی اما خوب ازون جایی که اصرار داره ک بش بگیم حانی و ما هم آدمای باحالی هستیم قبول کردیم!

جریان این حانی و دلایل شخصیش اساسا همیشه بوده کسی خودشو نگران نکنه(منظورم اینه که مشکل خاصی نی)!!!

البته اینم بگم که خودمم نمیدونم این دلایل چیه فقط میدونم طبیعیه و مشکل جدی حانی رو تهدید نمیکنه!

حانی بخاطر این که نمیتونه (به دلیل همون دلایل شخصیه)تو وبلاگ ما شرکت کنه و پست بذاره ما سند جعبه ی پیام هامون رو به نام حانی میزنیم تا اگه خواست چیزی بگه اون جا بگه!

هانی جون ازین به بعد به جای اینکه تو جعبه ی پیام نظر بذاره اون جا مطالبشو میذاره و نظراتش رو تو بخش نظرات مطالب میزاره!

 

 

                                                                                                                                        sara              



نظرات شما عزیزان:

honey
ساعت14:14---19 مرداد 1392
به جان خودش دروغ ميگه. من از حاني هم حاني ترم!!!!!!!

honey
ساعت14:04---19 مرداد 1392
سارا خانم دارم برات. پس من حاني نيستم هان؟؟؟ من از حاني هم حاني ترم. شوخي كردم!!!!!!!
راستي من گفتم نميتونم پست بذارم چون اين روزا اصلا وقت ندارم زياد سر بزنم چون درگير عروسي هام. جفت داداش دارن ازدواج ميكنن. 20 شهريور و3 آبان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 19 مرداد 1392برچسب:,

] [ 13:1 ] [ من و رفقا ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه