خیلی خورد تو ذوقم!!!

خیلی خورد تو ذوقم!!!

امروز با کلی ذوق و شوق رفتم نخ خریدم تا به حساب خودم واسه ی زهرا یه دستبند ببافم!!!

اول که رنگ خوبی پیدا نکردم و مجبور شدم با این که خیلی با رنگاش حال نکردم بخرم بعدشم که آمدم خونه شروع کردم به بافتن همش خراب میشه و مجبور میشم بازش کنم تقریبا از صبح که امدم دارم همش میبافم و باز میکنم بالاخره موفق شدم یکاری بکنم اما بازم خوب نشد خیلی تمیز بافته نشده الان دلم میخاد گریه کنم!!!گریه

اینم عکسشه!

زهرا جونم این مال تو بود اما الان دیگه بهت نمیدمش چون َآبروم میره!!!

                                                                                                                                             sara



نظرات شما عزیزان:

ببعی !!!
ساعت10:26---17 مرداد 1392
دیگه برات نظر نمیذارم !!
پاسخ:تو کی هستی؟
پاسخ:

ببعی !!!
ساعت10:25---17 مرداد 1392
باید یرنگ جیغ میگرفتیم !
به حرف آدم که گوش نمیدی !!
زهرا جونت منتظره بده بهش !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:,

] [ 17:18 ] [ من و رفقا ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه