آخجووووووووووووووووووووون

آخجووووووووووووووووووووون

سلام بچه ها !

همه میدونن که امروز تولد زهرایه!

تولد همینجوری که مزه نمیده خیلی آبکیه منم که اصلا ازین روزای بی مزه خوشم نمیاد واسه همین گفتم یه ذره به امروز چاشنی اضافه کنم که همه حال کن!!!

اما این چاشنی چیه بذارین توضیح بدم!!!

مگه زهرا نگفت که دلش واسه آب طالبی با بستنی تنگ شده؟

مگه نگفت دلش واسه دوستاش که ما باشیم تنگ شده؟

مگه نگفت امروز تولدشه؟

گفت یا نگفت؟نه میخوام بدونم گفت یا نگفت؟!!!

خوب ازون جایی که خاطره زهرا واسه ما خیلی عزیزه و من خیلی دوسش دارم بعد از مدت ها که با خودم کلنجار رفتم بالاخره تصمیم گرفتم که به زهرا این افتخار رو بدم که بعد از ماه رمضون به عنوان شیرینی تولدش مننو ببره نظیف بهم بستنی و آب طالبی بده!

حالا هرکی با من موافق لایک کنه!!!



نظرات شما عزیزان:

Rozol
ساعت12:57---21 مرداد 1392


زهرا-ریاضی
ساعت12:29---16 مرداد 1392
وری وری لایـــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــک(:

کاش میشد(میشه ) بچه ها اسمشونم زیر هرپستی می ذاشتن
پاسخ:باشه عزیزم ازین به بعد میگم بچه ها اسماشون رو بنویسن!


zahra
ساعت12:17---16 مرداد 1392
چشم سارا جونم اینکه زحمتی نداره ولی نظیف نه بریم سجاد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 15 مرداد 1392برچسب:,

] [ 20:53 ] [ من و رفقا ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه